Při nákupu...
Jak mám nakoupit?
Nakupování v eshopu Drogerie ZDE je velmi jednoduché. Zboží, které je skladem je možné ihned vložit do košíku a postupovat dle kroků v košíku k dopravě, platbě a vyplnění doručovacích údajů. Pokud byste měli k nákupu jakýkoliv dotaz a to vč. dotazů na produkty, tak se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku, email a nebo online podporu na chatu. Naši kolegové ze zákaznické linky jsou proškoleni a našemu sortimentu drogerie opravdu rozumí.
Připravili jsme pro vás také tříminutové video, které vás procesem objednávky provede:
Připravili jsme pro vás také tříminutové video, které vás procesem objednávky provede:
Jak mohu uplatnit slevový kód?
Pokud máte slevový kód a to jakýkoliv, tak ho uplatníte v košíku. Stačí kliknout na košík a v přehledu objednávky uvidíte políčko "Slevové kupony" tam kliknete na značku "+" a napíšete nebo zkopírujete Váš poukaz. Požadovaná sleva je ihned uplatněna. Na podrobný návod s krátkým videem se můžete mrknout tady. Věrnostní a bonusové poukazy mohou získat jen zákazníci s registrací, kteří odebírají pravidelně newsletter.
Je možný osobní odběr zboží?
Ano, osobní odběr zboží je možný v naší kamenné prodejně Drogerie ZDE na adrese U Prioru 804/3, Praha 6. Jakmile kolegové ve skladu zboží připraví, tak Vám přijde email s informací, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Pokud nejste z Prahy, tak si můžete zboží nechat zaslat na výdejní místa Zásilkovny (přes 3 500 míst), WE|DO nebo DPD. V místě přijímáme platební karty i hotovost.
Musím se pro nákup registrovat?
Nemusíte! Pokud se však registrujete, tak získáte nejrůznější výhody! Registrovaní uživatelé mají možnost různých cenových akcí, dostávají informace o sortimentu předem a patří do naší rozsáhlé rodiny :) Informace do emailu však dostáváte maximálně jednou týdně, ani nám se nelíbí, když nás někdo "bombarduje" nabídkami do emailu každý druhý den ;). Při nákupu bez registrace musíte vždy vyplnit všechny doručovací údaje.
Kdy mohu očekávat objednané zboží?
Jakmile Vaši objednávku evidujeme, tak na ni začneme ihned pracovat. Každý den expedujeme objednávky přijaté do 12 hodiny. Průměrný čas dodání objednávky je druhý až třetí den od objednávky. Velmi často se však stává, že jeden den objednáte a druhý den Vám zboží dodáme. Snažíme se zboží expedovat opravdu rychle. Pokud na objednávku čekáte déle nežli 3 dny, tak nás kontaktujte a my ji prověříme. Zdržení expedice může nastat v předvánočním prodeji nebo při speciálních událostech. Pokud dochází ke zdržení, tak zákazníky ihned informujeme. Naším cílem je rychlá expedice.
Lze nakupovat na fakturu?
Ano, nákup na fakturu je možný. Pokud nakupujete pro firmu, tak Vám je faktura po vyplnění fakturačních údajů vystavena vždy. Nákup na fakturu se splatností je také možný, ale není automatický. Nákup na fakturu se splatností je vždy po schválení obchodním oddělením a je nutné o něj požádat na emailu velkoobchod@drogeriezde.cz Pro veřejné a neziskové instituce (školy, školky, jídelny, úřady apod...) nabízíme nákup na fakturu se splatností ihned. Stačí mít registraci v eshopu Drogerie ZDE a požádat o přidělení této platební metody. Ostatní firmy podléhají schvalovacímu procesu obchodního oddělení.
Zjistím kdy bude vyprodaný produkt opět dostupný?
Ano, tuto informaci zjistíte u vyprodaného produktu snadno. Pokud máme od výrobce nebo dodavatele potvrzený termín dodávky na náš sklad, tak tuto informaci u produktu ukazujeme. "Do týdne" znamená, že je zboží již na cestě k nám. "Do 14 dní" znamená, že zboží je ve výrobě a bude co nejdříve expedováno k nám na sklad a "do měsíce" znamená, že zboží je objednáno a čekáme na jeho výrobu. Pokud se zobrazuje jen informace "nedostupné" tak to znamená, že dodavatel nemá aktuálně zboží na skladě a dodací lhůta k nám je vyšší nežli 30 dní.
Objednávka je odeslána, ale...
Chci změnit doručovací adresu
Doručovací adresu je možné změnit až do chvíle, dokud je zásilka fyzicky na našem skladě. Následně je nutné provádět změnu adresy přes zákaznické centrum přepravce. Pro změnu adresy nám prosím napište email na zakaznici@drogeriezde.cz s požadovanou změnou. Kolegové ze zákaznické linky tyto změny provedou přednostně. Pokud se dostanete do situace, kdy si nevíte rady se změnou adresy přímo s přepravcem, tak se obracejte na naši zákaznickou linku a my se pokusíme Váš požadavek s přepravcem vyřídit za Vás.
Chci objednávku změnit
Pokud si přejete změnit objednávku, tak je to možné ideálně bezprostředně po jejím vytvoření. Napište nám email s požadovanou změnou (přidání či odebrání produktů, změna doručovací adresy či výdejního místa apod...). Kolegové ze zákaznické podpory tyto změny zpracovávají přednostně před ostatními dotazy. Jakmile je Vaše objednávka již zabalená a předána přepravci, tak není možné změny provádět. Prosíme Vás tedy o co nejrychlejší informaci k požadované změně ve Vaší objednávce.
Nepřišlo mi potvrzení objednávky
Pokud Vám do emailu nedorazilo potvrzení objendávky do 30 minut od jejího vytvoření, tak prosím proveďte kontrolu Vaší emailové schránky ve všech složkách (spam i hromadné) a případně nás kontaktujte na zákaznický email zakaznici@drogeriezde.cz Pravděpodobně bude ve Vaší emailové adrese nechtěný překlep, který následně kolegové ze zákaznické podpory opraví a Vaše objednávka tak bude opět v procesu vyřizování.
Jak zjistím stav mojí objednávky?
Stav Vaší objednávky si ověříte ve Vašem zákaznickém účtu na eshopu. Pokud nemáte zákaznický účet a nakoupili jste bez registrace, tak Vás budeme informovat emailem, stejně jako registrované zákazníky. Doporučujeme mít registraci na eshopu, abyste mohli využívat výhod, které přináší.
Jak zjistím stav on-line platby?
Stav Vaší platby si ověříte ve Vašem zákaznickém účtu na eshopu. Pokud nemáte zákaznický účet a nakoupili jste bez registrace, tak Vás budeme informovat emailem, stejně jako registrované zákazníky. Doporučujeme mít registraci na eshopu, abyste mohli využívat výhod, které přináší. Pro neregistrované zákazníky není opakování platby bohužel možné.
Chci objednávku zrušit
Objednávku můžete zrušit odpovědí na rekapitulaci objednávky, která Vám dorazila do Vašeho emailu. Objednávku je možné zrušit jen do doby, nežli je fyzicky předána přepravci. Následně již její stornování není možné. V případě zrušení stačí jen zaslat odpověď na rekapitulaci objednávky ve znění "prosím stornovat" případně napsat email s číslem objednávky. Zrušení je možné také na zákaznické lince po telefonu nebo v online chatu, vždy však prosím uvádějte číslo Vaší objednávky.
Jak probíhá doručování?
Obvyklé postupy jsme přehledně sepsali pro všechy přepravce: https://www.drogeriezde.cz/rady-a-tipy-k-dorucovani
Něco se nepovedlo...
Co mám dělat, pokud je zásilka poškozená?
Pokud je Vaše zásilka poškozená, tak využijte informací na stránce pro reklamačního asistenta. Nejprve proveďte fotodokumentaci (pár fotek z mobilu stačí) a do emailu nám napište co se stalo. Kolegové ze zákaznické linky se již o ostatní postarají a pokusí se Vám vyjít maximálně vstříct. Občas se stane, že se zboží při přepravě poškodí, i když se velmi snažíme vše perfektně zabezpečit, proto nám to, prosím, odpusťte.
Co mám dělat, když v objednávce chybí zboží?
Pokud Vám v objednávce chybí zboží, tak prosím nejprve řádně prohlédněte výplňový materiál, některé produkty a to obzvláště ty malé, občas zapadnout v balíku. Pokud i přesto zboží nenaleznete, tak se na nás neváhejte obrátit. Kolegové ve skladu připravují zboží pro Vás na základě vychystávacího systému, který vše hlídá a zaznamenává průběh na bezpečnostní kameru. I přesto se může stát, že se nějaký produkt někam zatoulá a kolegové ze zákaznické linky s Vámi dají následně vše dopořádku.
Kam a jak mám odeslat zboží, které chci reklamovat?
Pokud chcete zboží reklamovat, tak nejprve prosím kontaktujte naši zákaznickou linku email a kolegové Vám sdělí všechny potřebné informace. Nezasílejte nám prosím zboží zpět bez předchozího potvrzení ze zákaznické linky. Ideální je informování pomocí emailu. Email pro reklamace zakaznici@drogeriezde.cz
Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?
Reklamaci vyřídíme co nejdříve, někdy je to do pár dní a jindy třeba do týdne. Vždy záleží na vážnosti a případné nutnosti konzultace dané reklamace. Pokud mají kolegové na zákaznické lince všechny požadované podklady (specifikaci problému, fotky, číslo objednávky apod...) tak je reklamace vyřízena do několika pracovních dní.
Kam mohu zaslat podnět ke zlepšení?
Podnět ke zlepšení je vždy vítán a můžete ho zaslat na email: martin(zavináč)drogeriezde.cz