Oblíbené produkty
Zatím nemáte žádný oblíbený produkt.
Přihlášení
E-shop
Nákupní košík
0
Můj účet
Oblíbené
Informace o obchodě
Česká republika
Prázný košík
Zatím prázdno.
Co to dnes bude?
K dopravě zdarma zůstává nakoupit za 1 500 Kč
Objednat
Vyberte kategorii produktů

Reklamace a vrácení


Něco se pokazilo? Dodaný produkt se vám nelíbí, je poškozený, nebo nefunguje jak má?
Pak je na místě zvážit reklamaci, nebo vrácení. 

Vracím celou objednávku

Vrátit celou objednávku můžete do 14 dní od převzetí objednávky od přepravce a to bez udání důvodu. Zboží musí být neotevřené a v původním stavu. Většinou se však jedná například o poškození některého produktu. V tomto případě nemusíte vracet celou objednávku, ale jen její část ;-)
 

Jak na to?

  1. Kontaktujte naši zákaznickou podporu ideálně na email s číslem Vaší objednávky a fotodokumentací - pár fotek z mobilu bohatě stačí ;-) 
  2. Počkejte na vyjádření a potvrzení. Občas to může pár dní trvat, ale nebojte :-) jakmile nám napíšete, tak už je celá reklamace v procesu a termín nepropásnete. 
  3. Zboží pečlivě zabalte, jak do peřinky :) Pokud se nějaké zboží poškodilo a vytéká, tak o tom do emailu informujte naši zákaznickou linku a zboží nám zpět neposílejte. Kolegové se s Vámi domluví na individuálním postupu. 
  4. Nyní zbývá jen balíček zaslat k nám na provozovnu. Kontaktujte naši zákaznickou podporu a domluvte se na nejlepším možném způsobu zaslání. 
    U poškozených zásilek dokážeme zajistit tzv. výměnnou zásilku, kdy Vám kurýr přiveze nový balíček a poškozený vyzvedne. 

Vracím jen část z mé objednávky

Vrátit část objednávky u nás není problém! Jedná se o případy, kdy se Vám zboží poškodilo při přepravě nebo máte jiný důvod k vrácení. Část objednávky můžete samozřejmě vrátit i bezdůvodně.
 

Jak na to? 

  1. ​​​​​​​Kontaktujte naši zákaznickou podporu ideálně na email s číslem Vaší objednávky a fotodokumentací - pár fotek z mobilu bohatě stačí ;-) 
  2. Počkejte na vyjádření a potvrzení. Občas to může pár dní trvat, ale nebojte :-) jakmile nám napíšete, tak už je celá reklamace v procesu a termín nepropásnete. 
  3. Zákaznická podpora se s Vámi domluví na přesném postupu. Pokud se zboží vrací, tak jej pečlivě zabalte. Pokud produkt vytéká, tak o tom předem informujte a kolegové se s Vámi domluví na individálním řešení.
  4. Nyní zbývá jen balíček zaslat k nám na provozovnu. Kontaktujte naši zákaznickou podporu a domluvte se na nejlepším možném způsobu zaslání. 
    U poškozených zásilek dokážeme zajistit tzv. výměnnou zásilku, kdy Vám kurýr přiveze nový balíček a poškozený vyzvedne. 
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde.